top of page
AdobeStock_217990257.jpeg

Evaluează prezența simptomelor legate de tulburările de anxietate la tinerii cu vârste cuprinse între 8 și 19 ani.
 

Evaluează o gamă largă de simptome emoționale, fizice, cognitive și comportamentale care reprezintă elemente importante ale anxietății copilăriei.
 

Ajută la identificarea timpurie, diagnosticarea, planificarea tratamentului și monitorizarea tinerilor predispuși la anxietate.

M-PACI

Este un instrument complex, special creat pentru identificarea corectă a problemelor psihologice ale copiilor cu vârste cuprinse între 9 și 12 ani.
 

Oferă o viziune integrată ce sintetizează stilurile de personalitate emergente și sindroamele clinice, ajutând specialiștii în detectarea semnelor timpurii ale tulburărilor.
 

Se folosește pentru evaluarea preadolescentilor cu probleme în vederea confirmării ipotezelor diagnostice, pentru planificarea tratamentului individualizat și pentru măsurarea progresului în timpul și după tratament.

MCMI-III

Este un instrument psihometric destinat adulților (cel puțin 18 ani) menit să ofere informații referitoare la psihopatologie, inclusiv tulburări din DSM-IV și necesită un nivel de înțelegere a cuvântului scris corespunzător clasei a opta.
 

Oferă o evaluare validată empiric a dificultăților emoționale, comportamentale și interpersonale, fiind dezvoltat și standardizat pe populația clinică (de exemplu, pacienți din spitalele de psihiatrie și pacienți cu tulburări psihiatrice existente).
 

Ajută la obținerea unei înțelegeri integrate a relației dintre caracteristicile de personalitate și sindroamele clinice, facilitând astfel deciziile de tratament.

ECI-4

Evaluează copiii preșcolari cu vârste cuprinse între 3 și 7 ani.
 

Măsoară simptomele comportamentale ale celor mai relevante tulburări ce apar la copiii preșcolari și sunt prezentate în DSM-IV (lista tulburărilor include ADHD, opoziționism, tulburări de conduită și o serie de tulburări de anxietate și depresie).
 

Există o corespondență aproape unu-la-unu între item-ii ECI-4 și cei din DSM-IV pentru fiecare tulburare.
 

Se completează de către părinți și / sau de către învățător / educator.

Colegiul psihologilor din Romania
Institutul ABA Bucuresti
Logo-APR

Asociația Psihologilor din România

MASC
M-PACI
MCMI-III
ECI-4
Centrul Construieste-ti viata logo
Construieste-ti viata Logo

Construiește-ți viața

Centru de Psihologie și Analiză Comportamentală

bottom of page